Alla inlägg den 1 juli 2008

Av marie lindgren - 1 juli 2008 20:28

ja du läste rätt, jag ska städa och plocka i mitt rum nu tänkte jag.

det är ett bevis på att jag är väldigt uttråkad, eftersom jag inte har gått och hoppat från balkongen ännu så är det inte ett hårt slag i huvet jag har fått! underhåll mig tack!


ciiao!

Av marie lindgren - 1 juli 2008 19:41

Har du någon gång testat droger?
Nej

 Tar du droger?
nej.

Har du sovit i samma säng med samma kön?
ja

Har du hånglat med samma kön?
Ja

Har du rymt hemifrån?
nej

Har du rökt?
ja

Har du snusat?
ja

Har du legat på akuten?
ja

Har du svikit någon?
ja


Har du tänkt tanken att mörda någon?
Jodu många gånger !

Har du blivit överfallen någon gång?
Nej

Har du varit i slagsmål?
Nej

Har du haft sex senaste månaden?
jaaa

Vill du ha barn?
jaa det vill jag

Har du varit full?
Jaa

Festar du mycket?
beror på vad som anses mycket?

Vad är det pinsamaste du har gjort på fyllan?
kommer inte på nått speciellt nu

Spytt på fyllan?
jaa..

Är du nöjd med ditt liv?
njää. hade kunnat vara bättre

Är du bortskämd?
mjaa... de tycker iaf inte jag :)

Är du blyg?

ibland.


ciiao!


Av marie lindgren - 1 juli 2008 19:33

hallå!

vart en späckad dag, vaknade vid 9 när elin och malin kom och fick sällskap till frukost, sen åkte vi en sväng till malin låg ute en stund i solen.

vidare till banken och sen vart det lunch på max.

kikat på mobiler på elgiganten och expert till elin.

Sedan släppte dom av mig på porsön till min intervju, det gick inge vidare kändes det som!

men jag gjorde mitt bästa, det är faktikst upp till henne att ställa frågorna och jag svarade på allt så vi får se hur det går, skulle få besked i slutet av veckan eller så!


nu är det tydligen bestämmt det blir trästocks för oss alla =) suuper kul! och hur billigt som helst blir det juu.. nåja nu har jag så trist gick hem från malin nyss för vi hade så tråkigt!

nu ska jag planera att ta mitt liv och hoppa från balkongen!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards