Alla inlägg den 18 juli 2008

Av marie lindgren - 18 juli 2008 16:01

Hej igen gullungar, Marie i växeln dunkar på i högtalarna :p

Vart in till stan en sväng med Emmelie och Malin, fick med mig hem två nagelak för 200 :o och ett linne :)

nu är det slut shoppat för mig på ett tag igen tills man får mer pengar ;)

Var förbi till Danne en liten sväng och prata med han, blir troligen party där ikväll.

sitter nu och väntar på att Malin ska komma hem så ska jag dit och laga lite mat. gör mig klar och så vidare :)

kommer bli toppen ikväll alla mina "vänner" ska med dom som aldrig hänger på mig på partyn SUPER GREAT! Men nu får ha en underbar kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 18 juli 2008 11:22

Morning, sitter hos Malin och väntar på att hon ska bli klar sen ska vi in till stan med Emmelie.

Ska hem till mig och få i oss kaffe innan också, Eftersom att kaffe bryggaren här är här är helt cp idag!

i kväll blir det feeeest förmodligen ;)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards