Alla inlägg den 30 juli 2008

Av marie lindgren - 30 juli 2008 21:23

Hejsan, det blir som sagt inte så mycket skrivande från min sida nu under sommaren, men det är klart vem orkar sitta inne vid datorn när det finns så mycket annat att göra i det fina sommar vädret som har kommit på besök några dagar=)


idag är det tisdag och dagen började med morgon träningen med Elin som vandligt vi är hur duktiga som helst, far iväg och tränar varje morgon nu! så jävla skönt att få göra bort det på morgonenoch hela dagen känns så mycket lättare =)

körde bara mest styrke och så idag inte så mycket kondition var lite slöa imorse eftersom jag vart väckt på så dåligt sätt, mamma kommer in i rummet och pratar högt och har sig säger att elin är påväg och låter som att livet är jippii och  att det är underbart att kliva upp.


väl uppe väntar en eller två överraskningar till mig :D

farfar hade varit förbi på morgonen och lämnat PENGAR till mig nu känns det bra inför helgen! Och inte nog med det jag hade fått ett PRESEENT kort utav pekka och vicky på 300 kr. hur gulligt är inte det?


så imorgon blir det stan efter träningen Elin ska hitta något att ha på sig i helgen, och jags ka se om jag hittar något att införskaffa för present kortet=). Blev stranden hela i fleeera timmar idag med moster och alla barnen eler okej två av dom iaf :) ändå rätt kul att umgås med släkten "men inte för ofta" Eftersom inte du känner min släkt förstår ni inte va jag menar, men tänkt och föreställ er det värsta ;)


Umgåtts med min papi ikväll var ut och körde en sväng, och stannade till i kyrkbyn på raggar träffen där passar vi in båda två ;)

Hade dock toyotan eftersom jag ballade ur på att köra jänkaren idag men nästa gång blir det att prov köra den nya älsklingen ;)

nu blir det te och en cigg på balkongen !!! PUSS


ciiao!



Ovido - Quiz & Flashcards