Alla inlägg den 3 juli 2008

Av marie lindgren - 3 juli 2008 21:19

kvällen har gått åt att se på tv, och bosatt mig på balkongen med några koppar kaffe och ciggaretter.

Massa tankar och funderingar har gått runt i huvet ikväll, kommit fram till en massa saker jag ska ändra på! som jag måste ändra på vill inte vara den jag är/var nu är det slut! Det är kul så länge det varade. . Finns ingen som mår bra av det, varken jag själv eller någon annan..

För att uppnå sina mål måste man ge upp någon även om man älskar det!


ciiao!

Av marie lindgren - 3 juli 2008 14:40

Måste bara säga shit vilket väääder alltså!

suttit ute hela dagen i solen och det har banne mig gett resultat neger brun :)

imorgon blir det att sola baksidan också så man matchar till fram ;)


elin kom förbi och det vart frukost sen vandrade vi en sväng till banken och ica! nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad som händer!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards