Alla inlägg den 21 juli 2008

Av marie lindgren - 21 juli 2008 18:08

Tjoho sötungar!

Vart faktikst ganska trevligt i lördags, jag var inte så party sugen som sagt men jag kom i gång och var rätt på g faktikst tillslut! synd bara att ingen av mina "party" peopel var där ;)

söndagen började med lite plugg i teorin sen blev det mat med Elin Emmelie Fredde och Malin. sen drog jag Elin Fredde och Emmelie på bil bingo vi sattsade på 15000 men vart inte ens 1000 kr i vinst :o

bättre lycka nästa gång! behöver pengarna juu och jag brukar faktikst vinna minst 1000 när jag och mami är där =)


Jag och Elin invaderade hos sandra imorse fick upp henne ur sängen och satte på kaffe. Jag stannade kvar en stund när elin farit till jobbet kikade på film och sååånt så jävla trist väder så man vill ju bara gräva ner sig i sängen igen!

Malin har vart här på middag idag, hon gick hem nyss Camilla och jag vet inte vem skulle komma, Hon orkade inte vänta medans jag diskade bort "hennes" disk så jag orkar inte gå dit nu heller!

Snart kommer mami hem blir lite prat med henne kanske ska sätta på lite kaffe åt henne då är jag vell snäll? ;)


Nu ska jag slå en pling till Emmelie höra vad tjejen har för sig!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards