Alla inlägg den 2 juli 2008

Av marie lindgren - 2 juli 2008 20:56

snart iaf!

det är bara 2 månader 3 dagar och 3 timmar kvar tills jag fyller år!

körkort och hela köret! kommer bli toppen utomlandsresa är inplanerad också, och sen blir det förhoppningsvis börja jobba och flytta till annan ort =) kommer bli toppen!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 juli 2008 20:56

snart iaf!

det är bara 2 månader 3 dagar och 3 timmar kvar tills jag fyller år!

körkort och hela köret! kommer bli toppen utomlandsresa är inplanerad också, och sen blir det förhoppningsvis börja jobba och flytta till annan ort =) kommer bli toppen!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 juli 2008 20:56

snart iaf!

det är bara 2 månader 3 dagar och 3 timmar kvar tills jag fyller år!

körkort och hela köret! kommer bli toppen utomlandsresa är inplanerad också, och sen blir det förhoppningsvis börja jobba och flytta till annan ort =) kommer bli toppen!


ciiao!

Av marie lindgren - 2 juli 2008 18:10

har sovit i flera timmar, somnade sittandes framför tv innan jag flyttade mig till sängen vid 1 tiden nångång, och vaknade upp vid halv 5 när mami började med maten!

har sett två avsnitt av the hills nu, älskar verkligen det pogrammet, synd bara att det är på så dålig tid 17.00 !



ciiao!

Av marie lindgren - 2 juli 2008 11:55

God lunch, Det är molning på himlen och nästan ingen värme alls.

känner att också denna dag kommer bli en tråkig en, finns inget att göra på sommaren när vädret inte tillåter eller pengarna inte ramlar in på kontot längre.


sitter nu hos malin, frukost date med malin och elin försov mig dock i nästan en halv timme. hade en sån hemsk värklig dröm.

var inte alls kul att vakna upp och undra över hur det kommer bli och om det finns någon framtid! ska snart kila hem duscha käka lunch och sådär, får se vad som händer idag! PUSS sötisar



ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards