Alla inlägg den 26 juli 2008

Av marie lindgren - 26 juli 2008 11:31

Vad gjorde du igår: Glassade på stranden, sen var vi ut med båt grillade och myste :)

Vad gör du idag : Sitter ute i solen och stekter.

sen ska jag nog på middag hos papi sen får jag se.

Vad gör du imorgon: Förhoppningsvis är det super väder, och övningsköra och plugga lite.

Senaste måltiden: igår när vi grillade korv.
Senaste drycken: Kaffe
Senaste telefonsamtal: Malin

Längsta period du varit singel:
Alltid singel;)
Kortaste period du varit singel:

När började du använda smink: Började sminka mig i högstadiet tror jag.
När började du använda BH: När jag gick i 6:an
Första gången du använde string: hmm minns inte tror i 6:an
Senaste kramen: igår
Senaste kyssen: i torsdags
Senast du hade sex: i torsdags

Beskriv dig själv med tre ord: omtänksam, social, snäll
Beskriv ditt rum/lägenhet med tre ord: hemtrevligt, mysigt, trångt
Beskriv din stil med tre ord: Enkel, bekväm.


ciiao!

Av marie lindgren - 26 juli 2008 10:46

Hejsan det var ett tag sedan så tänkte skriva några rader om vad som hänt!

i Torsdags var det fullt upp för min del dagen började med träning med Elin körde kondition armar bröst mage och benpress, ska lägga mer tid på tygderna nu istället för bara konditionen!

Sen åkte jag in till stan igen och höll Emma sällskap låg utanför henne på gräsplätten och pressade solen i några timmar =)


Vart upphämtat utav Victor följde med han på lite saker. Han förbi till Sandra och säga hej då till henne innan hon åkte tillbaks till korpis (IGEN) men hon kommer hem imorgon!


 Igår tog vi oss faktikst ner till stranden för första gången denna sommar Jag Emmelie Elin och Fredde, Låg där några timmar hur härligt som helst och bränna har jag fått jag kan jag lova ;)


Sen på kvällen bestämmde vi en tripp med båten, till vad stället nu heter. Så jag Emmelie Elin Fredde Malin & Camilla åkte in till Stan med båten och hämtade också upp Markus. Vart grillning och myspys, Sen åkte vi till Fredde och spelade kort slutade med att det bara var jag Markus Camilla och Fredde som orkade vara vakna! Följde med och körde hem markus till stan och Camilla till Sunderbyn sen vart det sängen direkt!


som sagt inget PDOL för min del!

PS. Ni är patetiska sista ordet är sagt!

nu är det så över som det bara kan bli.

Det är inte jag och Camilla som förlorar på det vi har vunnit varandra;)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards