Alla inlägg den 22 juli 2008

Av marie lindgren - 22 juli 2008 21:02

Det står helt stilla i mitt huvud just nu ingen fantasi alls!
Men kan berätta att jag gjorde en underbar sallad med tonfisk till middag, och bjöd hit Malin! Sen vandrade vi över till Sandra och Emmelie en sväng, Jag stannade dock inte länge utan hämtade min tuggummin proppade munnen full och fortsatte ut och promenerade!


Vart nästan en timmes promenad, eller okej en 40 min iaf.

Har just kommit ur duschen och tror jag ska lägga mig och läsa lite mer teori ovanligt va ;) Elin slutar snart också jippiiii =)

Och vi ska och träna imrogon bitti hääärligt som fan är så taggad.


Förresten kampen om att sluta röka är igång och den går rätt bra,

inte ett bloss idag jag är stolt, men det är många jobbiga dagar kvar.

ska proppa i mig tuggummi nu så jag tänker på annat ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 22 juli 2008 12:35

God morgon sovtutor, själv har jag varit uppe iaf ett tag hunnit få i mig morgon kaffe och frukost :)

Tagit en duscha och hade tänkt sätta mig med teori en stund.

Ni måste erkänna att jag är duktig jag skriver ju att jag pluggar teori varje dag och det göör jag faktikst också inte bara som jag säger!

Det märks att jag är taggad inför körkortet lägger aldrig ner tid på att plugga annars. Är så stolt, men sen när papa kommer hem ska jag börja gå ner och sitta hos jhonom och plugga så han också tror på mig ;)

Förresten första dagen är igång nu, inga ciggaretter på torsdag är det Elins tur att börja med helvetet.

Vårat nya liv börjar idag, och imorgon blir det morgon träning också saknar verkligen gymmet måste jag säga... imorgon kommer vi och ska köra dubbla pass =)


Tyvärr så öser regnet ner idag också men imorgon skulle det spricka upp har jag för mig :) Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe, och klämma dit ett nikotin plåster!!!!


ciiao!

Av marie lindgren - 22 juli 2008 00:09

Sötnosar är ni vakna ännu? det är jag är inte ens på hemmaplan sitter på Dvärggränd några gränder ifrån mig, hos Sandras mormor som är i deras stuga ännu! Så vi Invaderar hennes hem medans!

Ska snart börja kila hemmåt tror jag, eller nej det ska jag inte alls det ska se beck med flickorna här innan och den börjar klockan 1.00 tror jag det var!

blir en överraskning vilken det blir eftersom ingen av oss orkat kolla ;)

Men alla beck är rätt bra eller nästan alla iaf.


Imorgon hoppas jag på bättre väder än regn iaf, behöver inte vara strålande sol bara det inte regnar. Vart ute och promenerat en sväng nu ikväll skönt som fan var det. och jag han hem innan regnet kom igen!

nää nu ska jag kolla vad dom håller på med om dom ens lever, blev helt tyst där borta i köket nu!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards