Alla inlägg under juli 2008

Av marie lindgren - 19 juli 2008 18:37

Hallååå

vart party igår, började med att vi satt och små drack dunkade musik hos malin, sen drog vi vidare till stan till johan, var rätt kul ett tag faktikst, prata med tjejerna och såå var rätt så på g =)

Sen drog jag Camilla Malin Elin Emmelie vidare till gammelstad igen, till nått booring party, inte direkt min stil om man säger så alla satt och sa knappt nått till varandra och ingen musik :o

Jag är mer hoppa runt och dansa till hög dunkade musik ;)


sitter och lyssnar på gyllene tider hemma hos malin och försöker komma in i party humör, ska till sandra på ett tag och festa! men jag är inte alls sugen ikväll. är less på fest faktikst!!!!!!!! får se vart och hur kvällen slutar..


ciiao!

Av marie lindgren - 18 juli 2008 16:01

Hej igen gullungar, Marie i växeln dunkar på i högtalarna :p

Vart in till stan en sväng med Emmelie och Malin, fick med mig hem två nagelak för 200 :o och ett linne :)

nu är det slut shoppat för mig på ett tag igen tills man får mer pengar ;)

Var förbi till Danne en liten sväng och prata med han, blir troligen party där ikväll.

sitter nu och väntar på att Malin ska komma hem så ska jag dit och laga lite mat. gör mig klar och så vidare :)

kommer bli toppen ikväll alla mina "vänner" ska med dom som aldrig hänger på mig på partyn SUPER GREAT! Men nu får ha en underbar kväll allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 18 juli 2008 11:22

Morning, sitter hos Malin och väntar på att hon ska bli klar sen ska vi in till stan med Emmelie.

Ska hem till mig och få i oss kaffe innan också, Eftersom att kaffe bryggaren här är här är helt cp idag!

i kväll blir det feeeest förmodligen ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 17 juli 2008 18:14

kvällens planer ändrdes nu, åker inte iväg till victor ikväll utan ska träffa han på måndag istället vart så stressigt, och han ska upp och jobba jätte tidigt så vi får vänta tills måndag :)

Elin kommer hit på en liten stund, ska sätta på lite kaffe åt henne så blir det nog balkongs snack .. har satt ihop en mapp med musik som jag sk bränna ut tills på lördag då det blir fest iaf för fest hos sandra =)

behöver lite braa marie sommar musik tills dess ;)


ciiao!


Av marie lindgren - 17 juli 2008 17:50

Hallååå... nyäten och mätt, vart stan en runda igår massa inköp :)

billigt vart det också, två tubtpp linnen ett annat linne en kjol och strumpbyxor för endast 280 ungefär :) det är fynd!

idag har det vart super väder det var på tiden, så legt och stekt på lite färgen måste komma tillbaks.

Malin var här en sväng, sen kom Emmelie, umgåtts med henne hela dagen

ikväll ska jag åka och hälsa på victor var länge sedan vi umgicks så ska bli kul att vara en stund med han igen! =) Helgen blir det fest så klart blivit tradition att festa fredag lördag men det är lika på sommaren :)

men ha det fint allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 16 juli 2008 10:51

Hej bloggen!

var ett tag sen jag skrev men har inte riktigt haft tid, eller ork känner jag.

i måndsags blev det lite "fest" mest social dricka hemma hos dannes granne! Jag och camilla satt och snackade en massa, har blivit himla bra kompisar faktikstpå så kort tid, hoppas vi alltid håller kontakten hur detta än slutar!

sen gick jag hem till Johan och sov där.

Färgade håret igår de tvart lite väl mörkt, :/ men men kommer bleknas lite grann iaf!

ska snart iväg till stan väntar på att Malin ska höra av sig.


sluta röka är på g;)


ciiao!


Av marie lindgren - 13 juli 2008 14:11

Hallååå, jag pratar om min hemska hosta!

kan du inte bara ta och försvinna någongång, jag hostar tills halsen svullnar och hela magen vänder sig där inne!

Det konstiga är att ingen blir smittad utav den, hur intim jag än varit så klarar sig alla ifårn den! vad är det för sjukdom egentligen?

ska ringa vårdcentralen imorgon så jag får komma och kolla upp det här.

orkar inte hosta en dag till...

förresten kampen om att sluta röka är igång nu, rökte upp mina sista igår och köpte inga nya, och har ingen fundering på att göra det heller.

nu jävlar ska jag klara det här! nu ska jag ta lite medicin och se om det blir nån bättre effekt. vi höörs senare ha det fint!


ciiao!

Av marie lindgren - 12 juli 2008 12:31

Hallåå sötnosar!

blev party igår iaf, började med grillning hos sandra, sen vart jag och emmelie upphämtade utav Pontus Johan och Victor.

Satt på Pontus underbara balkong/altan den är otrolig :)

jag kilade över til Johan och kollade lite en snabbis emma lisette elin och hela gänget var där! sen tillbaks till pontus och dom andra hade kommit lite mer folk dit också..


där vid 3 tiden missade vi sista bussen hem, så jag följde med Håkke tillbaks till Johan där bla camilla var fin tjejen där :)

sen ut och möta emmelie skulle ta en taxi hem, men johan ringde tillbaks oss hem till honom, och vi sov där, eftersom det känndes onödigt att slösa bort pengarna på taxi den tiden! Nu är jag iaf hemme kom för ett tag sen, ska hoppa in i duschen snart och ikväll får vi se vad som händer! PUSS


 lite bilder, snodda från lisette gumman! :)


   

ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards