Alla inlägg under juli 2008

Av marie lindgren - 11 juli 2008 11:36

God morgon sovtutor, själv väcktes jag 8.45 av sms med texten "fest ikväll?" hujja hur ska jag kunna veta det före 9 på morgonen ;)

Elin kom förbi på kaffe strax efter 9, nu sitter jag och föröker ladda lite låtar med det är somsagt inte många som har min musik smak på mina hubbar jg har just nu!

Idag kommer sandra hem, så ikväll ska vi dit och käka, funderar på att klä upp mig för party ändå men vet ju aldrig ;)

nog för att jag bestämmt mig för att inte festa i helgen blivit mycket på senaste, men om man blir bjuden är det inte ofint att tacka nej då? ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 8 juli 2008 19:59

imorgon kommer nya!

så sant, man ska inte gräva ner sig i det som varit se frammåt istället!

Har funderat lite idag på framtiden, liten plan på att kanske börja plugga till hösten iaf?

folkhögskola passar mig kanske bättre än gymnasiet ändå? Vi får se om jag tar mig in skulle få besked i agusti så ett tag kvar!


väntar fortfarande på att dom ska ringa från aurorum också får se hur det blir med de=)

blir tokig av att inte ha ett jobb att gå till om dagarna. Det är ju inte ens sommarväder så man kan sola & bada! :(


ciiao!

Av marie lindgren - 8 juli 2008 19:30

Hej sötnosar!

Jag är fortfarande sjuk, men påväg mot bättrings vägen. Idag har jag mest legat och glott på tv,

och försökt kurera mig så jag slipper denna sjuka mer!

Elinär på väg hit på ett tag också, ska prata av mig lite på henne :) skönt med besök om kvällarna!

blir nog ingen tidig kväll för mig Malin skulle tydligen komma hit vid midnatt eftersom hon tycker att det är trist att vara hemma ;)


imorgon är jag planerad att vara frisk igen!

får se hur jag lyckas med den, vill ut och köra och ingen vill bli smittad så jag får hålla mig på längt avstånd ett tag till! Sandra kommer hem senast fredag känns skönt hon har varit borta hur mycket som helst i sommar, känns trygt när hon är hemma!


ciiao!




Av marie lindgren - 6 juli 2008 22:31

förlåt, men jag orkar verkligen inte skriva nu!

ska åtehemmta mig från både förkylning och ilska och glädjen inom mig.

sen kommer jag tillbaks igen!=)


vill aldrig mer se, höra eller känna din närvaro igen!


ciiao!

Av marie lindgren - 5 juli 2008 16:16

Hej mina vänner!

sitter med lock i öronen snor som rinner ur näsan och hosta så nästan lungorna kommer upp!

igår vart det party, jag och emmelie gick till johan där pär också var!

sen kom det lite mera folk planerna för kvällen vart lite annorlunda vi stannade hos johan hela tiden, sen åkte jag emmelie och pär hem till honom! Emmelie fortsatte därifrån till kallax, och jag sov över hos pär!


inte hunnit göra mycket idag, duschat och vilat framför tvn.

fastän jag är så här sjuk så ser det ut som att det blir party ikväll igen,

tillen början ska jag och emmelie dra till danne, och sen aknsek det blir en sväng ut till kallax får se hur länge jag klarar mig!


ciiao!

Av marie lindgren - 4 juli 2008 11:11

det är vackert väder även idag =)

Man ska aldrig sluta hoppas på vackert väder och sol.

Jag har suttit ute ett bra tag nu idag också,men nu kommer målnen ikapp för en stund, så jag passar på att kyla ner mig lite innomhus.

Man får så dåligt sammvete av att sitta inne när solen skiner!


Malin ringde nyss och hon kanske kommer förbi en sväng, Dock är hon sjuk, och jag med tack flickor för att ni smittar ner mig med eran hosta och ont i halsen. vaknde vid 6 imorse och hade så ont kunde inte somna om pågrund av det!

tillbaks ut i solen igen ha en underbar dag allihopa!


ciiao!

Av marie lindgren - 3 juli 2008 21:19

kvällen har gått åt att se på tv, och bosatt mig på balkongen med några koppar kaffe och ciggaretter.

Massa tankar och funderingar har gått runt i huvet ikväll, kommit fram till en massa saker jag ska ändra på! som jag måste ändra på vill inte vara den jag är/var nu är det slut! Det är kul så länge det varade. . Finns ingen som mår bra av det, varken jag själv eller någon annan..

För att uppnå sina mål måste man ge upp någon även om man älskar det!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards