Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av marie lindgren - 4 augusti 2008 18:24

Hej!

blev ingen morgon träning för oss idag, hade så fruktansvärt ont i magen igår kväll och det höll i sig imorse också.

men stan vart det iaf, jag Elin och Emmelie, började med lunch på waldolf med Fredde!

Sen kikade jag efter något att köpa för mitt presentkort, menjag hittar inget som jag vill lägga pengarna på vill helst ha underkläder :D

båda tjejerna piercade sen tungan och jag tittade på trodde att jag skulle svimma men jag klarade mig utmärkt! Nu får dom ha dom där långa jävliga stavarna ett tag jag tycker synd om dom det är det jävligaste jag vart med om att ha en dubbelt så lång stav än vad munnen ens är..

men det är skönt som fan när man sen får byta till en kort =)


sen vart det en sväng på stan med mammi också köpte ett par skor,

och käkade middag! nu är jag påväg ner till min kära far och ska ut och köra en sväng kanske blir en till sväng till stan och hälsa på hos farmor och farfar vi får se =) ha det bra!


kommer förresten bilder från Lk kanske senare :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards