Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av marie lindgren - 31 augusti 2008 14:33

Hallååå igen, varit ute och kört nu gjort lite ärenden med pappi, Gick hur bra som helst, jag är sjukt säker i trafiken nu tänker inte ens på att jag inte har körkort HAHA nä men det känns verkligen hur bra och säkert som helst nu. Ska ringa Vägvärket någon dag i veckan och boka tid för uppkörning och teori prov. Så nu blir det massa plugg för mig framtills dess =) Det kan faktikst gå ganska fort för mig att ta kortet hoppas på så fort som möjligt!


Annars är allt bra med mig träffat min lillabror idag, han surrar och surrar det är klart vi träffas inte alls ofta men det är kul när vi gör det :)

Massa gos och kramar. Han har börjat i först klass nu och berättade att det var jätte kul och att han har samma lärare som jag en gång hadde, Han tyckte det var lite konstigt att jag kunde haft samma som han. Dom hade berättat om att dom känner hans syster sen hon var lika liten som han.
Han är så söt min kära bror =)

 Väntar på att mamma ska komma hem, sen skulle kanske Malin kika förbi på en pratstund på balkongen som hon sa ;)


PS. är lite orolig att min klänning inte hinner komma till min födelsedag på fredag Den MÅSTE hinna komma!


ciiao!

Av marie lindgren - 31 augusti 2008 11:01

God morgon, söndag idag känns som att helgen har varit jätte lång.

Igår jobbade vi på bröllopet på F21 iaf:)
Det gick hur bra som helst mycket att göra vissa stunder och andra bara lugnt, fick äta av den goda maten och så. Kom därifrån vid 11 nångång och då var jag helt slut så åkte hem på en gång och la mig i sängen slocknade efter någon minut.

Så nu är jag pigg hunnit duscha och väntar på kaffe,

när klockan har hunnit bli nog mycket ska jag slå en pling ner till min pappa, och sen blir det troligen ut och köra. Hade tänkt mig lite plugg idag men kankse sparar det tills imorgon när alla är i skolan =)


och idag fyller en viss Victor år :)

Måste komma ihåg att gratta honom senare!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards