Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av marie lindgren - 26 augusti 2008 20:34

Hallåå..

upptäck att dom flesta referenserna till min blogg är genom google. När man söker på FINA BRÖST kommer man tydligen fram till min blogg.

Vart lite upprörd över det först, eftersom jag vet att jag har stora bröst men hur vet internett det?

Men är genom att jag någon gång skrivit om fina bröst i nått inlägg tydligen?

Började bara tänkt på hur många äkliga gammla gubbar som sitter och googlar efter fina bröst som läser min blogg! Tanken är skrämmande.


Malin har varit här och druckit kaffe en sväng.

Och nu har jag skickat iväg massvis utav visat intresse på jobb, skickat mitt Cv till typ 5 ställen, det är hur mycket lediga jobb i luleå som helst nu.

Så passar på att skicka till dom flesta ställen spelar ingen större roll vart jag jobbar nu kännerjag blir bara galen av att gå hemma hela dagarna!


Blev en hel del plugg idag iaf på teorin det känns bra, imorgon blir det fortsättning.

Sen ska jag ut och äta imorgon kväll med Farmor och Farfar eftersom dom inte är hemma på min födelsedag så vi brukar göra så att vi umgås innan dom far bort =) Nu blir det lite mer sex and the city för min del tror jag!


ciiao!

Av marie lindgren - 26 augusti 2008 13:49

Du var min vän, nu när du är borta

känns det som att det saknas en bit av mitt hjärta  :(


Jag saknar dig så otroligt mycket Sadick.

Och jag vet inte ens vad som hände/hänt?


ciiao!


Av marie lindgren - 26 augusti 2008 11:26

God Morgon, vissa har ingen skola och har därför legat och dragit sig en stund imorose. Men jag har blivit världens morgon människa nu när jag inte behöver det förtillfället.

Sett lite sex and the city avsnitt nu och funderade ett tag på att göra mig klar och åka in till stan. Men så ser det inte ut just nu inte ännu på någon timme iaf.

Ska sätta i gång med att plugga lite teori nu:)

Ska köra mina pogramm några vänder tror jag så jag får lite pejl på detta nu.


igår var jag duktig promenerade till camilla sen på en lång prommis med hennes vovve också innan vi pressade i oss glass ;)

Sen promenerade jag hem igen ensammen i mörkret, fast jag vart erbjuden skjuts det är diktigt =)
Nä som sagt nu blir det kaffe och plugg. ha det bra!


jag ska ta tag i det här få ordning på mitt liv,

se vad framtiden har att ge, och berätta mina villkor, inte idag men kanske imorgon!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards