Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av marie lindgren - 17 augusti 2008 22:39

Blev party igår, började hos Emma med Mickis Maria Camilla och Jossi :)

skulle dra vidare till någon Hanna, men det slutade inte som väntat men var där en sväng iaf ;) Det var en jävligt kul kväll ändå jag och Camilla virrade bort oss ifrån dom andra, Träffade trevligt folk och så..

Alltid lika kul med Camilla jag har sagt det förr och säger det igen är så glad att träffade den här tjejen :)

Kvällen slutade lite oväntat också, tänker inte gå in på mer detaljer ifrån igår!


Idag kom jag hem hoppade in i duschen sen kom Malin coh lagade mat,
Camilla kom cokså efter ett tag och vi surrade, sen gick vi och Fredde till Charlis och dom åt, sen vidare hem till Fredde mest legat på soffan och sett tv hela dagen. Jag Fredde och Camilla fort till storheden och handlade inför vår middag fisk så klart när man äter hos Fredde .. :p

Camilla for vidare och jag har vart kvar hos Fredde tills nu inte orkat ta mig från soffan typ så sett disney channel hela kvällen haha :D

Blivit terrad av Elins sms och såvidare.

Jag är så jävla trött nu så ska hoppa i säng och vänta på en ny dag imorgon=)


PS .förresten Malin har dragit iväg med mina cigg mina nycklar och allt.

och jag får inte tag i henne nu heller suuuuuck :/



ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards