Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av marie lindgren - 7 augusti 2008 21:26

Igår var jag arg less och irriterad, idag känns allt mycket bättre! Dagen började med träning, det var det värsta på länge, att man kan bli så otroligt slö bara av att man haft uppehåll i några enstaka dagar!

Nu är det defenitift slut på uppehållen måste hålla i sig med träningen :)

Han komma hem och säga hej och hej då till moster och mina kusiner innan jag fortsatte ner till min pappa. Var egentligen meningen att jag skulle städa ur bilen idag men eftersom det vart så dåligt väder åkte vi ut och körde en sväng istället :)

 Var på lite affärer och så där har börjat träffa min pappa mer på siståne hoppas vi kommer närmare varandra igen, ska försöka hålla i att gå ner dit två gånger i veckan iaf:)


Ikväll harjag suttit med hårinpackning i 3 timmar tror jag det beshövdes verkligen kan jag säga!

Och sett 10 avsnitt av säsong 3 av The Hills =)

Har man en gång börjat är det svårt att slita sig ifrån det pogrammet.

Snart kommer min mor hem från jobbet då ska jag kvälls fika med henne tror jag :)

Ha det fint mina vänner!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards