Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av marie lindgren - 6 augusti 2008 13:38

Känner mig fräsch nu ny duschad och vaxat har jag gjort :)

försöker hitta min pincett också så jag kan noppa ögonbrynen men inte ett spår så långt ännu!

Hunnit med endel redan, jag och elin skulle träna åkte dit men vattnet var avstängt så vi kunde inte duscha där och sen kunde vi inte få nått vatten i flaskorna heller, så vi bestämmde att vi kör dubbla pass imorgon istället.

blev lunch på dagobert och sedan hem till fredde, åkte ut med lite fisk, och sen till djurmagasinet och klippte klorna på rambo :)

Malin skulle komma förbi efter jobbet och dricka kaffe så det är vell bäst att jag sätter på några koppar och klär på mig :) ikväll bloir det bilbingo jag elin och fredde ska vinna potten ikväll ;) så håll tummarna för oss..


ciiao!

Av marie lindgren - 6 augusti 2008 00:41

kommer lite bilder från luleåkalaset som jag bjuder på!



   




Resten av bilderna, och resten av folket som var där skiter jag i för vi är bäst ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 6 augusti 2008 00:29

Hallåå,,

dagen började med att jag och Elin hade väldigt lite att göra, så vi tvättade två maskiner diskade och plockade undan, sen fick vi med oss fredde och yvve till ikea :D

Vart en sväng där kikade på saker men inget fick följamed mig hem,sen vart det käk på frasses, och en sväng in på alko,

Fredde och yvve planerade in fest och bjöd folk medans dom själva började redan påvägen hem! Fest hos fredde när vi kom hem och massa folk var hur trevligt som helst, själv var jag nykter faktikst! så nu ska jag snart hoppa i säng.. sov gott sötnosar!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards