Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av marie lindgren - 27 augusti 2008 22:02

Heej, kommer just hem ifrån stan varit hos farmor och farfar ätit middag och spelat kort i antal timmar :)

Innan han körde hem mig, trevligt att umgås med dom en hel kväll iaf, det händer inte allt för ofta nu mera. Jag har alltid varit farfars flicka, Men ju äldre jag blivit ju mer har vi två glidit ifrån varandra det är synd eftersom han är en person som betyder mycket för mig och alltid ställer upp.

Nu är det bara vid speciella tillfällen som vi träffas, men det ska bli ändring på det, ska besöka dom mer ofta när dom väl är hemma det händer inte heller så himla ofta nu mera. dom är alltid ute och ränner ;)


Fick lite pengar nu iförskott till min födelsedag eftersom dom åker bort imorgon och är borta på obestämmt tid.

Känns skönt ska nog ge endel till Elin iaf så jag blir av med lite utav min skult till henne.

Hoppas nu på att få jobb och sen körkortet så jag får ordning på mitt liv nu,känner vekligen att det är de som behövs just nu för att kunna börja leva igen! Imorgon är mamma ledig och hade tänkt mig på ett försök att få med henne till stan och shoppa kanske ;)

Ska fixa ett pass också, men mina tankar mot utomlands resa börjar komma fram nu, vet inte om det är en så bra ide, det beror på hur dom närmaste månaderna kommer se ut! Moster är påväg nu och ska hämta något paket? undrar vad det kan vara .. hmm mamma kommer snart ska snoka lite ;) Sov gott


ciiao!


Av marie lindgren - 27 augusti 2008 12:47

Hej inte fått mycket nytta gjort denna morgon, sett klart hela sex and the city boxen. Sen kom mamma hem från jobbet vid 11 åt frukost med henne, och hoppade sen in i duschen.

Ska snart välja ut å kläder att ha på mig sen ska jag börja bege mig in mot stan. Kanske blir en sväng där innan jag går till farmor och farfar, och äter middag. Vet inte vart vi ska äta ikväll jag för bestämma men jag har ingen anning om vilket ställe jag ska ta!


Förövrigt så är jag rätt glad idag, men allt känns helt segt och allt går i slow motion. Men hoppas farten speedas upp lite snart.

Undrar när Camilla slutar kanske hinner träffa henne inne i stan en sväng=)

ska höra med henne nu. Ha det bra allihopa!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards