Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av marie lindgren - 8 augusti 2008 12:23

Dagen började med ingen morgon träning, känner att detta kommer sluta illa, men Elin lovade att vi ska träna dubbelt imorgon så det känns bra :)

bara att man måste ta till sig orken.

Fest ikväll tydligen men jag är inte så sugen så jag tror jag skippar det och ligger hemma och ruttnar istället, jag är så less på allt sånt där nu mera, har ingen ork till att varken festa eller träffa människor faktikst!

Jag är helt enkelt less på mitt liv just nu som det har varit, så ska ta det lugnt ett tag framöver. Men om 22 dagar blir det party som bara den jag fyller nämligen år tiden går fort måste jag säga det var nyss det var mer än 50 dagar kvar :D


klickade hem en klänning igår som jag ska ha på min födelsedag hur fin som helst, kan lägga upp en bild senare :)

 Det är konstigt när man minst anar det så kommer det massa sms från människor man absolut inte vill ska höra av sig just nu!

Och det är inte bara en utan alla man helt vill slippa som hör av sig på en gång, minnen väcks till liv, men man känner allt starkare att man kommit över alla dom där personerna också, livet är för kort för att slösa bort på idioter =)

Ska slå en pling till mina vänner nu! ha det bra allihopa


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards