Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av marie lindgren - 19 augusti 2008 01:18

Natten är bara barnet som man brukar säga, men jag är vaken på övertid om man ser tillbaks på andra kvällar.
Var trött tidigare men nu när jag kommer hem blir jag pigg så klart, :/

umgåtts med vänner hela dagen och kvällen.

Följde med Camilla in till stan hon skulle hämta nå grejer och jag också så det passade bra. Sen kom Fredde in till stan och mötte upp oss för att käka vi åt på Exotic eller hru det stavas. Gott var det iaf =)

Sen hem till Fredde sett tv och sen vart det att hämta nyckeln till huset och basta =) Alex kom också och gjorde oss sällskap!

Nu har jag just kommit hem och ska snart bege mig till sängen vänta på en ny dag imorgon då Elin kommer hem också :D

 Tyvärr hade hon kollat fel på flyget så hon kommer inte förren senare på kvällen men men. Sov gott sötnosar!


Många läser bloggar, och läser gärna mellan raderna för att sedan göra det till skit snack, men snacka på för sanningen kommer alltid fram, och man vet själv vad man säger och vad man gör, jag döljer inget =)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards