Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av marie lindgren - 12 augusti 2008 09:17

God morgon mina kära vänner,

När man för en gång skull bestämmt att man ska sova ut så vaknar man ändå halv 8 klar vaken, satte på kaffet och fått i mig några koppar.

Jag missbrukar alldeles för mycket kaffe men för att överleva dagen finns det inget annat jag kan göra tyvärr!


Skulle ha frukost date med Malin och Elin men eftersom dom sover så länge så äter jag frukost själv jag är hungrig nu!!!

Blev träning igår, Sen mötte jag upp Camilla vi snurrade runt en sväng på stan, Och satt och pratade en massa skit.. :)

Sen bestämmde vi oss för att följa med Malin Sandra och Emmelie för att bowla det gick faktikst rätt bra, och maskinen gilade mig fick massa extra poäng ;)

Sen åkte vi hem till Crille och spelade tv-spel, vart en massa tjatter där också :)

Nu håller jag på att tjata på folket om att jag är stressad och jag vill att elin´lu ska ta sig upp så vi kan träna!

Mer än träning är inte inplanerat ännu, yvve ville åka och bowla tydligen innan hon åker hem på fredag till malun :(.. men vi får se vad som händer!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards