Alla inlägg den 5 november 2008

Av marie lindgren - 5 november 2008 16:11

Hoho..

Jajamen klockan 8 ringde klockan imorse och jag klädde på mig och på ett nafs var jag ute och sprang.

Allt gick bra, men det är nog det jobbigaste jag gjort på läääänge.

Visst jag har skit dålig kondis och även om jag sprungit på gymmet nu och kört sten hård kondition ett tag så är det dom där jävla ciggaretterna som förstör. Måste sluta röka nu!

 Till våren är det jag som ska ha bra kondis och vara ute och springa varje morgon ;)


Resten av dagen har bestått av sängen i princip.

Somnade efter frukosten och sov i närmare 3 timmar.

Sen har jag legat och kollar på sex and the city tror jag två skivor.

Har tagitmig upp nu, ska sätta på kaffe och sen får jag se vad som händer när jag vaknat till!


Jag är klar med min nya tatuering, Men jag har problem med placeringen :/


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards