Alla inlägg den 6 november 2008

Av marie lindgren - 6 november 2008 23:04

Power walkade runt ön innan jag hälsade på Sandra.

Inte gjort speciellt mycket, och nu är jag hemma och gör inte speciellt mycket. Ska nog bege mig mot sängen på ett tag.

Imorgon ska jag fasen ta mig upp vid 9 ut och power walka, sen ska jag till stan och möta Jessica :) hon ska umgås med mig imorgon hela dagen och kvällen får se vad vi hittar på!!! myyysss.


ciiao!

Av marie lindgren - 6 november 2008 18:02

Legat och sett Beverly hills och the hill :)

Älskar dom där pogrammen går inte att slita sig, tyvärr så korsar dom varandra lite grann. Dock har jag sett i princip alla avsnitt av båda serierna så So what?
Jag har faktikst pluggat lite funderar på att ta och sätta mig en stund nu också så man kommer någon vart. Får se kanske kilar över till Sandra men hon är inte hemma nu ser jag ;) men jag kan överraska när hon kommer hem.


Jag vet inte, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.

Jag vet inte om jag orkar en gång till! En chans kan man alltid få 10-11 chanser också maybe. Men inte 10 000 chanser det funkar inte så.

Eftersom det aldrig blir någon förändring. Visste jag att det skulle bli det skulle du fått alla chanser i världen helt klart =)


Jag älskar mitt liv och mig själv igen, ta vara på dagen!


ciiao!

Av marie lindgren - 6 november 2008 13:06

Malin ringde och väckte mig imorse, ja jag hade försovit mig igen, har börjat slå av klockan och sova vidare.. inte bra!
Alltid annars så är jag ju vaken skit tidigt och åker och tränar vid 9.

Men nu mera sover jag helst hela dagen vad är det som är fel.

Måstevara att det börjar bli vinter och mörkret gör en tröttare.


Ska iaf med mami och handla nu:)

Förresten jag har hittat en underbar klänning som jag tycke att jag bara måste ha!!!

Kliar i fingrarna att klicka hem den och en massa andra kläder som jag är värd ;)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards