Alla inlägg den 18 november 2008

Av marie lindgren - 18 november 2008 20:50

Just sett nya avsnittet av livet i fagervik med en kopp te och mörk chocklad finns inget bättre =)
Hade tänkt att hoppa i säng med en film nu, och vara pigg och uppe i tid imorgon. Ska ut och power walka.

Filar och fixat med naglarna, saaaknar min långa naglar. men men dom växer så är väl snart där igen :)

Använder ju ett spec nagelack som ska få naglarna att växa fortare

och jag tycker faktikst det fungerar, Kan ju vara inbillning också men då är det fan värt det;)


Har också sett nu att det kommit in ett nytt liknande på kicks så när mitt är slut ska jag testa det nya :D har just inte namnet i huvet, men det är iaf en guldig flaska :) try it.


ciiao!


Av marie lindgren - 18 november 2008 16:26

Blev en sväng till ica,och hittade något som lär riktigt bra och skulle passa till min kyckling ikväll till middagen.

Potatisklyftor med grönsaker, dock var det väldigt lite klyftor i påsen så jag har satt till lite extra potatis. Det är i ugnen nu och ser riktigt smarrigt ut, och ska ha thai sås till det. Jag är vråååål hungrig kanske märks om mitt eviga snacka om maaaaat!


Ska gå och se hur det ser ut, sen ikväl så får jag se vad som händer, lite plugg, och kanske sista filmen :)

Malin ringde och var ARG, ovanligt, inte det minsta. Kanske hör av henne lite senare när hon lugnat ner sig! Tjing på ett tag


ciiao!


Av marie lindgren - 18 november 2008 12:44

Satta och funderade på när jag skulle fylla i rubriken om det verkligen var Tisdag eller Måndag.. Hmm dagarna bara rinner i väg, och eftersom jag varken pluggar eller jobbar förtillfället så är jag både tid och dag förvirrad.

Men snart börjar allvaret igen ska bli så jäkla skönt =)


Kommit hem ifrån lunchen med Sandra, och hade tänkt krypa ner framför filmen jag började på igår kväll. Bringit on again, han se första innan jag somnade.

Hade tänkt fixa lite med min Tradera men det tar jag lite senare idag...

Ha det bra tills vidare ...


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards