Alla inlägg den 13 november 2008

Av marie lindgren - 13 november 2008 23:50

dax för läggdags för min del på en stund. suttit och sett dom två första avsnitten på säsong 4 av the hills eftersom jag missat dom.

Finns inget bättre än the hills och Lauren Conrad som är så vacker!

Nåja imorgon blir det stan runda med Jessica, ska dessutom äntligen färga håret !! =) sov gott.


ciiao!

Av marie lindgren - 13 november 2008 20:43

Jag har blivit en helt annan människa på bara två veckor eller egentligen så började allt i måndags vid 2 tror jag., har en sån härlig känsla i hela kroppen.
Det är underbart! Alla tankar och alla bilder i huvet är som att det är en annan tjej som tänker ochlever. Det är inte jag, Eller det är mitt nya bättre jag :)
Jag mår så himla bra.

Det är som att jag sitter och tittar ner på mig själv, och Ler mot mig själv och tänker att du har verkligen lyckats, du har verkligen fått ordning på dina känslor och fått tillbaks styrkan och verkligen strykit ett sträck och gått vidare. Fått nog!

alla minnen kommer alltid finnas kvar inuti mig så klart. Ochd et vill jag verkligen också, vill aldrig glömma!

Men som sagt dax att växa upp och gå vidare. Jag är för smart för att lekas med mera. Jag har fått nog av det livet ni lever allihopa. Varför leva erat liv, när jag kan leva mitt eget:)


ciiao!

Av marie lindgren - 13 november 2008 20:12

Tjoho, Jag och Malin sitter i varsitt rum med varsin dator man kan säga att vi "lanar".. Vi är alltid så över sociala med varandra ;)

Idag har det blivit en tripp till haparanda och finland. Hittade inget märkvärdigt, ville ju ha en ny byrå men så vart inte fallet idag. Inga skor hittade jag heller som passade mig.

Var in i nya köpcentret i finland , jag är fachinerad kan vi inte få sånna snygga butiker här i luleå också?:)

Men jag var väldigt sparsam med pengarna, så vart endast alkohol med mig hem.. Så nu blir det att blanda massa goo drinkar =)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards