Alla inlägg den 21 november 2008

Av marie lindgren - 21 november 2008 16:35

Hoho nu är jag hemma igen, vart en tripp in till stan, Mötte upp Jessica och Karro för en fika på mat & prat.

Efter det traskade vi runt lite och sen mötte jag Emmelie som fick vara smak tycke till en klänning men inte heller den var något jag bara MÅSTE ha! Sökandet efter den perfekta klänningen fortsätter.


Fick med mig hem iaf en förtidig julklapp till mig själ.

Ett par skor, svara ugg med lågt skaft, är less på uggen med höga nu, Passar bra till allt från leggins till jeans :)

Hade fått hemma massa rabbater nu såg jag också, så blir väl stan en sväng till och kanske hitta nått för allt det :)


Väntar på ett samtal utav Malin så ska jag dit på middag. Undrar vad det blir för gott, jag är svin hungrig.. Emmelie skulle höra av sig senare om kvällen, värkar som att det är några som ska festa ikvll iaf men jag vet inte får se om det är nåttjag orkar med? Njaa,, Jag hade helldre velat åka till sadick och tråka tillsammans med han =) vi får see.. ha det bra ikväll allihopa!


ciiao!


Av marie lindgren - 21 november 2008 12:46

Vart så otroligt less när jag stod och plattade håret nu.

Så ringde och bokade en tid för klippning så på Tisdag ska jag dit och fixa och trixa, frågan är bara vad jag ska göra?
Jag har precis fått ut lite nytt på längden , och klippa kort känns inte alltför lockande. Jag har inte haft "långt" hår sedan jag klippte av det i typ 6:an.

 Då jag hade vääldigt långt tjockt fint hår. sen började man att förstöra det tyvärr..


Funderar om jag klipper en bra bit får bort det mesta slitna och torra, och sen sätter i nytt löshår. Det kan vara en idee., Hmm får klura ett tag på det där, är ju trots allt några dagar kvar!


eller ska jag köra på min dröm om att raka av alltihop?
skulle vara hur skönt som helst, eftersom mitt hår stått ut med det mesta färgningar värme slitasch och permanenting.

Raka av allt, skaffa en snygg peruk och låta det växa utan att röra det, visst efter några år skulle jag ha det vackraste håret som går att få.

Men en peruk i min smak skulle väl dock kosta hur  mycket som helst. :(



ciiao!


Av marie lindgren - 21 november 2008 12:22

God dag mina fina ..

Fått i mig massa kaffe och frukost så nu är jag redo för dagen.

Jag har ännu inte bestämmt mig för vad jag ska htta på, hade velat en sväng in till stan men ändå så känns det lite jobbigt.

Ska börja med att göra mig klar och klä på mig iaf, så får jag se vad som händer då.

Ikväll finns det heller inga speciella planer :/

Är jävulskt sugen på utgång men tror det bli soffan och idol istället..

Ha det bar så längee...


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards