Alla inlägg den 22 november 2008

Av marie lindgren - 22 november 2008 18:19

Gårdags kvällen började seegt vid 8 satt vi fortfarande i mys kläder osminkade, och funderade på vad vi skulle göra. Endel ville till piteå och vissa ville på krogen i luleå..

Det slutade med att jag hamnade hemma hos Tommie med en massa annat folk :) Trevligt att bara ta det lugnt också med hemma fest, det känns bra även om krogen lockade en anning.

Åkte väl därifrån vid 2 halv 3 tiden ? skulle jag tro den var. Så en ganska lugn och drama fri kväll vart det för omväxlings skull=)


Kom hem idag vid 1 tiden tror jag, med värdens huvud värk och ont i öronen och magen. Ringde sandra och legat och knällt i över en timme, om att ingen orkade åka och handla åt mig.

Men n har jag äntligen fått min eftertjatade chips, Malin och Danne fick offra sig.


Ska snart kila vidare till Sandra, blir en lugn kväll med fiiilm och gotta,

Sugen på boden är jag men har varken orken eller pengarna till det just nu, finns så mycket annat jag vill införskaffa.


Har dessutom beställt två underbara armband från några tjejer som gör ett företag i gymnasite. lägger ut bild när dom kommit :)


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards