Alla inlägg den 9 november 2008

Av marie lindgren - 9 november 2008 22:31

Hallåå.. Ja helgen skullle vara lugn, jag och Emmelie skulle vara här hemma ta det lugnt kolla på film och prata.

Så slutade inte fallet. Jennifer ringde och sa attvi skulle pallra oss till Malin. Jag har dunken med mig och den ska vara slut ikväll;)

Kom dit och drack någon drink och lite öl. Sen bar det av mot stan, Jag och Emmelie stannade kvar hos Johan där Pär också var.

Vart lite prat och sånt trevligt. Innan vi delade taxi hem. Kom hem vid 4 och hade väldiga problem med att somna.

Har varit hos Malin en sväng idag käkat och vandrat och pantat en hel del pantburkar. Sen har jag sovit sen 4 till 9 när mamma kom hem och började leva om.


Nu har jag sett tre avsnitt andra avenyn, och tänkte kanske kika på svensson svenssons nya avsnitt innan det blir sängen igen.

Imorgon måste jag in till stan arbetsförmedlingen måste leta fram mina papper nu. Sen funderar jag på att möta sanningen i vit ögat men jag får se hur jag gör.. ha det bra


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards