Alla inlägg den 12 november 2008

Av marie lindgren - 12 november 2008 13:48

min fot har somnat jag tar mig inte härifrån!!!!!!!!!



Av marie lindgren - 12 november 2008 13:18

Var planerat en dag på stan, men jag orkad einte ta mig upp i tid, så jag somnade om till 11, sen har jag suttit en stund med teori böckerna.

Jag kan den där boken utan och innan nu. Men sen frågorna på datorn är en helt annan femma. Jag fattar inte hur det kan vara så jäkla svårt, Det är ju endast kugg frågor och jag kan säga att den dagen jag klarar provet kommer vara ren jävla tur!

Jag är igång och känner att det går lätt att läsa idag så tror jag ska spendera någon timme till med pluggandet, Sen får jag se vad som händer.

Nu fryser jag snart till is så jag ska söka fram nå mys outfit och fortsätta med frågorna :)


Jag är helt besatt av en ny klänning, kan bara inte bestämma mig för vilken av dom jag vill ha till nyår :)

Och hoppas kanske på att hitta några nya skor på sko punkten imorgon :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards