Alla inlägg den 15 november 2008

Av marie lindgren - 15 november 2008 15:13


Bredd ca 35cm

Längd ca 22cm

Höjd ca 35.


med tilbehör, växt,pump och en full burk mat!


ciiao! 

Av marie lindgren - 15 november 2008 14:25

Ja heej, Lördag igeeen då känns som att det bara är helg hela tiden!
Men skönt är det ju så klart.

Malin var här och drog upp mig på morgonen eftersom hon skulle hamed mig på ica och köpa ciggaretter, ska bli skönt när lill ungen fyller år så jag slipper, Speciellt på en lördag morgon.

Nåja fick med oss lite gotta hem också, och Malin tänkte så klart på mami också s vi har fikat :)


Nu ska jag göra mig klart, sminka och fixa känns väldigt jobbigt jag har ingen ork med nånting just nu, men lägga mig och sova igen känns inte heller lockande.

Planer inför kvällen har jag också så det blir nog trevligt ;)

Nåja ni får ha en bra lördag allihopa!


Ps Jag ska sälja mitt lilla akvarium om  någon är intresserad bara säga till.
Ska lägga upp bilder senare :)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards