Alla inlägg den 25 november 2008

Av marie lindgren - 25 november 2008 15:48

tillbaks från frisörbesöket. Gick rätt bra, det är lite kortare på längden bara för att få bort slitet och torrt, och lite ur klippning.

Inget på uppklippnigarna eftersom uppklippningar är det värsta jag vet!

och luggen är helt väck.... den var så enormt sliten att det inte gick att göra något annat än att ta bort "allt" . Men det ser ite allt för hemskt ut ändå, sprayar upp den eller flätar in det lilla som är kvar så ser det helt okej ut :) Nej jag rakade inte av allt håret, inte den här gången heller, men innan jag blir 30 ska jag ha gjort det jag lovar! =)


The hills spelaren funkar inte just nu.. hoppas dom komemr fixa det snart!!

Heidi och spencer har gift sig nu, i hemlighet, så man lär väl inte få se något ifrån bröllopet men men, den synen är väl lika bra att man slipper.


Väntar på maten nu, är skit hungrig och det blir lasange mumms :)

sorry Malin..

ciiao!


Av marie lindgren - 25 november 2008 12:50

Hallåå kommer precis hem ifrån den traditionella lunchen med Sandra :)
Ska snart göra ett kläd byte, och kila igen ska ju på ett friösörs besök.

Får se vad som händer, ska bli spännande önska mig lycka till! För jag har ingenanning.. Ha det bra today!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards