Alla inlägg den 7 november 2008

Av marie lindgren - 7 november 2008 21:13

Hallå,, pappa ringde och väckte mig imorse vid 11, så drog på mig och stack ner till honom. Körde till storheden och handlade med honom

spenderade mer än en timme inne på ica maxi, sen skulle han liksåförbannat in på coop!

Körde in till stan där vi bytte chafför och han åkte hem igen.

Jag vandrade och mötte upp Jessica, gick på stan och inväntade att sandra skulle sluta. Käkade middag med henne på max.

Och sen åkte jag och jessica vidare hem till mig kikat på tv och surrat.


Nu är Malin här, hon har blockerat mitt badrum och badkaret.

Suuuck men jag fick iaf gå och kissa innan;)

Jag är sjukt sugen på att fara ut i vimmlet ikväll, sandra är på men verkar vara dött bland dom andra. Alla festar men ingen ska ut?

Hemma fester inget för mig, det är botten just nu ;)



ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards