Alla inlägg den 11 november 2008

Av marie lindgren - 11 november 2008 18:21

Jag är propp mätt, Hörde vad Emmelie skulle äta idag så vart så sugen på Qurn jag med, gjorde en stor kryta med asiatiska wookgrönsaker och ris.

Kommer räcka hur länge som helst. Men ska tvinga mamma äta när hon kommer :)

Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, kanske borde ta fram böckerna.

Eller ta en power walk, med hööögsta musiken finns det bättre :)


Ska ringa malin och höra om hon blir med, hon var här tidigare idag och gnällde som en julskinka ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 11 november 2008 13:31

Hunnit vara hos Sandra och ätit lunch med henne, tog en kort power walk påvägen hem. Men kände att jag hade fel skor på mig så orkade inte min vanliga runda.

Kikar lite på ikeas sida, hittat en byrå som jag är lite sugen på, nu är jag grymt less på min huvva ut med den.

Ska ju till haparanda och finland på torsdag så kanske får med mig den hem då :)


Nåja nu ska jag städa åt Barbie, och sen sak jag sätta mig med lite plugg!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards