Alla inlägg under augusti 2008

Av marie lindgren - 3 augusti 2008 20:15

Hallåå,, nu är helgen och kalaset över känns helt undebart!

Har inte varit taggad att vara på Lk på hela helgen men så vart det ändå.

Fredagen:

Började med förfest vi satt ute i solen hos Fredde och hade trevligt, eller okej vi började egentligen redan vid 1 jag Fredde och Hasse.

blev rätt mycket för mig känner jkag nu efteråt när jag försöker tänka efter vilka som var där ... haha jag minns fan inte !

Vet iaf att jag har fått "jobb" eller iaf få komma på en arbetsintervju :D

känns underbart så ska ta och ringa till en som heter Janne imorgon så ska vi ordna med det skulle vara det bästa i år om det blev nått av det :D


Vi tog oss in till stan vid 10-11 någongång tror jag, gick runt och kikade lite och så träffade folk. men det vart en rätt tidig hemmåt resa för min del,

tog 01.10 bussen hem men träffade min ex granne Johan sundvall som åkte samma buss, följde med honom hem vi käkade och så hade allmänt trevligt;)


Lördagen:

Började dagen med en öl ;) eller nja men nästan vart vell vid 1 tiden igen,

for in till stan en sväng trött och arg som jag var, folket åkte lite karusseler det är inget för mig!

sen vidare hem igen till Fredde hällde i sig lite mer dricka, men det vart en rätt lugn kväll för mif iaf.

väl inne på området kollade eller lyssnade vi på LasseW ett tag, sen kikade runt hittade lite folk. Malin Jejje och Johan tvingade med mig i virvelvinden trotts att jag vägrade och sa att det blir hem förd för mig efteråt.

och det vart det, han bara komma in i öltältet så ville jag bara spy, vart en tidigt kväll för mig igen, Hatar karusseler sur som jag var åkte jag hem.


idag har vi grillat och myst på vart en sväng på stan och kikade lämnade av Hasse och så! Nu ska jag hoppa in i duchen och sen bara glo på tv.


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards