Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Tidsfördrivs lista

Av marie lindgren - 10 november 2008 22:18

Hur mår du? Super bra faktikst.


Haft en bra dag? Joo vart och gjort lite ärenden..


Vad gör du?  kom nyss hem nu, lyssnar på musik, msn och detta..


Hur många syskon har du? En liten bror :)


Vad väger du? Det vet varken du eller jag ;)


Hur lång är du? 158 och en halv ;)


Skostorlek? 37


Hur många gånger har du vart kär? Jag vet inte..


Är du kär? Nej inte det:)


Tycker du om någon? Mina vänner. och speciella personer


Har du gillat någon som börjar på A? Jag tror inte det.


Har du gillat någon som börjar på J? Ja det har jag verkligen gjort.


Vilka länder har du varit till? America finland danmark.


Har du varit med i tidningen någon gång? Jo när man var liten..


Vilka sporter har du hållt på med? Fotboll, Basket,


Vilka sporter håller du på med? ingen sport just nu. Men tränar regelbundet.


Är du aktiv? Beror på med vad man menar ;)


Vem fick du sms av sist? Sandra


Vad har du ätit idag? Fisk, och macka.


Vem ringde dig sist? Sandy


Vem ringde du sist? Malin


Gillar du skolan? Jag gjorde inte det.


Vem litar du mest på? Malin, sandra Emmelie,


Vem litar du minst på? Finns nåra.. 


Har någon svikit dig rejält någon gång? Japp


När var du full första gången? Var 12-13?
Vem umgicks du med senast? Malin och Danne.


Äter du några mediciner? Nej inte nu..


Favoritmat? Massa :)


Favoritkläder/klädesplagg? Mys pys.


Har du gjort något dumt mot någon? Ja tyvärr.


Hur tror du folk ser på dig? Jag vet hur endel ser på mig.

Men det som räknas är hur dom jag bryr mig om ser mig, dom som känner mig.


Tror du folk tycker bra om dig? Jaaa, sen finns det ju endel som inte vill lära känna mitt riktiga jag.


Vad ska du göra nu? kika på one tree hill, livet i fagervik sen sängen :)


Vem sa du senast att du hatade? Hmm jag hatar ingen ..


Hur många älskar du? MÅÅÅNGA :D


Vem var du hos senast? Malin


Vem var hos dig senast? Emmelie


Är du trött? Lite



ciiao!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards