Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Bjuder på det.

Av marie lindgren - 17 november 2008 17:48

Själv tycker jag det är rätt kul att läsa och göra sådana här listor :D


Jag kommer från: är äkta lulebo

jag är just nu: Underaktiverad

hur gammal är du: 18 år

tycker du om någon just nu: Jag tycker om många :)

om sex månader är jag:
Redo för ännu en underbar sommar.


Jag samlar på: Ingenting nu mera tror jag.

gröna eller röda äpplen: äter inte äpplen men jag skulle nog ta gröna för dom är hårdare.

vem ringer du när du är arg/ledsen:
Emmelie

gillar du golf:  Nej, och inte minigolf heller, jag har inte tålamod.

vilken tid gick du upp idag: Vaknade vid halv 12 tror jag, och vart förvånat att jag sovit så länge.

har du sovit i din egna säng inatt: Joråå :)

har du strumpor på dig nu: joo,


hur svarar du i telefon: det beror på vem som ringer :p

är du ensam nu: Ja ensam person i mitt rum iaf.

vad ska du göra ikväll: jag ska nog kika om det är nå bra på tv,

sen ska jag sova tror jag.

vad ska du göra imorgon: Jag vet faktist inte ännu. Tror jag ska fixa lite saker, och sen ska jag ringa min pappa också.

var vill du bo när du blir stor:
Ingenanning, men inte i stokholm eller göteborg iaf ;)

är det okej att gråta: självklart.

när grät du senast: hmm tror det var i söndags natt.

vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren och hösten

laddar du ner musik och film från Internet:
joo endel, som one tree hill:)

och enstaka låtar ibland.

vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle shoppa en massa, och bjuda min vänner på något roligt !! Och jag och emmelie skulle leva kung i baren ;)

bär du glasögon eller linser: neej inget av de.

tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
haha nej, absolut inte.

När går du upp ur sängen på en helgmorgon:
beror på, men brukar oftast vara runt 12.

har du piercing:  naveln och tungan.

vill du gifta dig: som jag känner nu nej. Men kommer kanske ändras :)

vill du ha barn: SJÄLVKLART!

solar du ofta: Nej solade mycket solarium förr.
Men jag är rätt brun i mig själv så är aldrig riktigt blek :)

är du bra på att laga mat: Jaa det är jag nog. älskar attlaga mat utan resept då vill säga =)

gillar du att dansa:  jodå

är du flygrädd: nope

hur vig är du: förr var jag mycket vigare, men jag klarar det mesta.

vad dricker du helst när du är törstig: oftast vatten :)

vilken är din favoritglass: jag vet inte, vanilj typ

tror du på ett liv efter döden: jo det tror jag nog.

tycker du om sushi: jag har aldrig smakat men jag brukar vara sugen på det;)

vad äter du helst när du ser på film:
beror på. Ofatst inget bara flytande.

lever dina föräldrar tillsammans:
nej inte sedan länge,

vad heter du i mellan namn:
hahaha Britt ;)

är du morgon eller kvällsmänniska: beror på. mest kvällsmänniska

vilken ögonfärg har du: gröna

vilken hårfärg har du natuligt:
brunt.

vilka hårfärger har du haft: jag har exprimenterat med mitt hår sen många år tillbaka. så det är väl dom mesta färgerna man kan ha;)

har du någon gång gråtit dej till sömns: allt för många gånger.

biter du på naglarna: absolut inte!


är du beroende av något: Kaffe, och ciggaretter.


röker du: tyvärr jaa sedan många år.

hur ofta tränar/motionerar du: regelbundet.

Men har inte besökt gymmet på ett tag nu :/

Senaste låt du hörde: hmm just nu på radion från köket,men vet inte vad det heter.

vad gör du på helgerna: Har blivit allt för mycket festande ;)
Men kul är det. annars umgås och så =)

brukar du bädda sängen: haha när jag storstädar..

hur många timmar sover du på en natt: olika

senaste bok: hmm var nog traci lords för andra gången;)

har du kysst någon under den senaste veckan: joodå.

vad var det senaste du sa: något till mamma.

önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, oftast!

vem kramade du senaste: stefan

saknar du någon nu: jaa det gör jag nog innerstinne.

hur många lampor har du i ditt rum: fyra stycken just nu.

vem ringde dig senast: erica. :)

gillar du att slåss: Nej det gör jag inte. men det har hänt lite väl ofta på senaste :(

vad är du allergisk mot: ingenting.känslig mot starka dofter.

var du glad igår: Joo jag har varit glad i hur många dagar som helst.
Det är underbart när man känner så, händer inte så ofta :)

vad är din favoritfärg: gillar många färger.

sminkar du dig:  ja men inte alltid, :)

ciiao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards