Alla inlägg den 1 september 2008

Av marie lindgren - 1 september 2008 17:17

Hallåå måndag idag, vart träning imorse med Elin kl 9.00 skönt var det,
Sen vandrade jag med till skolan och käkade lunch där med Malin Sofia och Erica. Pratade med min klass eller min gammla klass kanske jag ska säga nu :(

Men kommer alltid se dom som min egen;)

Träffade sedan Emmelie när hon hade rast, och sen tillbaks till Sandra och Elin. Mötte upp Camilla och höll henne sällskap medans hon hade hål i 3 timmar :o... Men nu är jag hemma känner att jag är helt slut.
Bärt på träningsväskan nästan hela dagen så axeln vill bara falla av just nu.

Mamm kommer hem på ett tag tror jag funderar på att fixa någon mat tills dess. Sen ska jag träffa Sandra och prata med henne om en hel del saker som försigår just nu.

Sen vet jag inte får se vad som händer helt enkelt något blir det alltid.!

Funderar på kyckling och pasta till middag mumms =)


Imorgon blir det hård pluggande för min del.

och ingen klippning :/


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards