Alla inlägg den 2 september 2008

Av marie lindgren - 2 september 2008 10:26

Hallåå, Godmorgon jag har varit uppe en stund fått i mig lite kaffe ocg pluggat lite teori.

Jag blir galen på teori proven som är på datorn.

Alltid när jag får fel på en fråga så har jag suttit och velat mellan två altenativ och det är alltid det jag inte väljer som är rätt. JAG VISSTE JU ATT DET VAR DE!

Läsa och plugga från boken gör mycket bättre tycker jag får in mer då :)


Tror jag ska städa lite i rummet innan jag sen ska iväg och träna vid 14.00 med Elin.

Känns bra att vara igång med träningen igen, ska försöka minst 3 gånger i veckan nu men jag hinner inte känns det som, fast jag inte gör speciellt mycket, men måste lägga all fokus på körkortet.

Var förbi hos Crille en sväng igår kväll han har värdens sötaste marsvin hemma hos sig nu ser ut som min pontus fast svart och vit underbart söt :)
Saknar mina älsklingar. Tyvärr hittade jag inget hem åt homon och har får han nog inte bo.

Åkte in till stan en sväng och hälsade på.

Kom hem vid 11 och vart direkt sängen, vi har ingen tv mamma har varit där och pillat så passar på att läsa mn bok jag hållt på med alldeles för länge ;)
En Callgirl på Manhattan =)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards