Alla inlägg den 25 september 2008

Av marie lindgren - 25 september 2008 11:19

God morgon, jag har varit vaken jätte länge redan, hunnit med en massa på morgonen, varit till storheden och handlat varit på systemet och fixat inför helgen och nyss ätit frukost med min mor :)

Sitter och väntar på att min pappa ska komma förbi sen ska vi ut och köra en sväng!

Får se vad mer dagen har att erbjuda kanske åker in och tränar senare ikväll :) Ha en bra dag! kram


ciiao!

Av marie lindgren - 25 september 2008 00:20

Natten är här, borde nog ligga i sängen för länge sedan, men egentligen skadar det väl inte att vara uppe lite extra  en onsdag eller?

Sitter och pratar med trevligt folk på msn så jag vill inte slita mig riktigt ännu. Pratat med Camilla Larsson också vi har tydligen bord till på fredag känner att kvällen kommer bli lyckad alltså, fixat lite gratis drinkar också;) det sitter aldrig fel.

Nej jag är verkligen förväntansfull på den här helgen.

Ska upp i tid imorgon ska följa med mami och handla på morgonen, sen ska jag till min far och ut och köra stadskörning och fickparkera går fin fint :)


Just nu är mitt humör både upp och ner, jag känner mig glad men ändå ledsen, det är klart det alltid kommer finnas en plats för dig i mitt hjärta.

Vill inte förlora dig ur livet helt, men jag håller med om att vänner är det bästa för oss iaf just nu! med tiden får man se vad som händer.

Men just nu finns det inget för oss mer att hämta, hoppas bara på att vi kommer kunna förbli vänner också skulle betyda mer än guld för mig just nu!


ciiao!


Ovido - Quiz & Flashcards