Alla inlägg den 10 september 2008

Av marie lindgren - 10 september 2008 19:45

Tjoho, Camilla ville att jag skulle komma in till stan när hon hade slutat.

Så en kvar innan bussen skulle gå från min hållplats snörde jag på mig kläder packade väskan och sprang till bussen. Visst är man snabb för att vara tjej ;)


Vart en sväng förbi till skolan, pratade lite med Jessica och dom andra.

Sen vart det ett snabb pass träning var verkligen inte motiverad idag, men jag tog mig dit iaf och det var bra :)

Käkade på dagobert med Camilla, sen vart det kaffe och massa surr.

Fick för oss att det var dax att sola igen, så det har vi också hunnit med,

Nu ska jag hoppa in och duscha av mig snabbt snabbt snabbt, Idol och fotboll väntar ikväll.. PUSS


ciiao!

Av marie lindgren - 10 september 2008 12:44

Hallåå,, sitter och har just gjort manikyr på min extremt långa fina naglar :)

Känns underbart att dom hållt så här länge.

Jag hade tänkt kliva upp tidigt ta bussen och åka och träna, men här sitter jag fortfarande har inte ens hunnit klä på mig några vettiga kläder ännu.

Men jag tror jag ska göra det blir en sen träning idag istället :)

Har fått en klippning också på Hanna blir kul och pengarna är behövvliga just nu :) så jag tackar och tar emot för alla "jobb" som ger pengar just nu.


Idag ska ju jorden gå under, jag var upprörd igår kväll och hoppades på att det skulle ske tidigt när jag låg och so så jag slapp vara med om det.

Igår kväll var jag också riktigt på att supa mig full för att göra jordens undergång lite roligare iaf. Men det verkar som att det gik vägen eftersom här sitter vi. Men eftersom vi inte vet vilken tid det skulle ske, så är faran ännu inte helt över!


Nej nu ska jag sluta svammla, vi kommer överleva vi måste det är ju onsdag och snart helg ;)
Nu blir det kaffe en rök och sen iväg och träna! PUSS

ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards