Alla inlägg den 15 september 2008

Av marie lindgren - 15 september 2008 16:50

Av marie lindgren - 15 september 2008 12:28

Hallåå, sitter och förösker plugga, men det finns så mycket annat att tänkt på och göra, men det går frammåt. Kollat på vägverkets sida nu och försökt få tag på min far, ska nog ringa imorgon och boka tid för halkbanan så man får det avklarat iaf. sen blir det plugg plugg plugg tills det är dags för proven :)

Mina pogramm funkar inte så mamsi får hjälpa mig när hon kommer tillbaks.

Har inte hunnit bli någon träning ännu men ska ta det senare ikväll istället.


Och snart bör det av för dig och min Elin, minst två veckor med sol bad och paraply drinkar kan det bli mycket bättre? :)


Jag och Elin för några år sedan, skulle tro att det var 04 någongång!ciiao!
Ovido - Quiz & Flashcards