Alla inlägg den 18 september 2008

Av marie lindgren - 18 september 2008 22:11

God kväll allihopa, Sett på sista utagningen ifrån idol ikväll, fanns några bra faktikst får se hur det kommer gå för dom senare :)

Vart så otroligt sugen på nått smaskit tidigare ikväll och hade ingen hemma, så snörde ihop en smulpaj på några sekunder med hallon i.

Ringde sen och bjöd in mamma och thomas på det och sällskap till tvn.

Ny serie av Höök har varit första avsnittet ikväll också, har egentligen inte följt serien förra säsongen heller är det på så brukae jga kika .
Men nu är ju rollerna utbytta så det sjönk ännu mer på min lista tyvärr.

Imorgon blir det träning och Camilla skulle följa med :o shiiit jag tror jag svimmar, så blir runt 11 tiden, sen blir det nog en sväng på stan skulle vilja hitta mig nånting på gina för mitt presentkort. Och sen ska jag spara slantarna så gått det går.


Nu blir det snart sängen för mig så jag är pigg och alert imorgon bitti ingen sovmorgon för mig inte, ska upp och plugga senast vid 8 tänkte jag!


Sov gott PUSS


ciiao!

Av marie lindgren - 18 september 2008 13:46

Hej på er allihopa, jag sitter här och snoror, imorse när jag vaknade känndes allt bra, men nu har snuvan kommit tillbaks tydligen.

Vaknade vid 7 fick i mig kaffe lite frukost och han plugga lite innan det var iväg med träning för min del. Vart intensiv träning i närmare 2 timmar, hur skönt som helst vart det, stolt är jag det bara rullade på ville egentligen aldrig sluta skulle kunna vara kvar där fortfarande. Men allt det roliga har ett slut, efter det gick jag en sväng hem till farmor och farfar åt lunch med dom och surrade på, om ekonomi och sånt där!

Fick mig lite pengarn också för att klara dom närmaste dagarna iaf.

Ska vara ekonomisk nu alltså förstår inte vart pengarna försvinner ojojoj, det är hemskt! Nåja får jag mig bara ett lönsammt jobb nu så kommer allt bli som vanligt igen :) som den gammla goda tiden, när man badade i pengarna.


jag vet inte vad jag ska hitta på att göra nu, plugga är ett måste på listan men känner inte för det just nu, sätter nog på lite kaffe slår på en film och kanske slumrar till en stund. Ha det bra så länge! PUSS


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards