Alla inlägg den 9 september 2008

Av marie lindgren - 9 september 2008 09:54

God morgon för vissa kanske inte då för mig.

Jag vaknade arg och ledsen tårarna rann ner för kinderna på mig!
Jag hade en hemsk dröm, en dröm som skulle kunna bli verklighet och jag hatar sånna :(

Sen jag klev upp kan jag inte tänka på nånting annat än det och hur illa jag mår över att vara jag.

Jag måste lära mig jag måste skärpa till mig nu, nu är det fan slut med det här kan inte gå runt och tänka si och så hela tiden. När det till och med blir jobbigt att ta sig ur sängen så har det gått för långt!


Ska hoppa in i duschen göra mig klar, och börja ta mig in mot stan. Ska på möte vid 13 på af.

Sen blir det stan med Elin en sväng, ska handla upp lite presentkort, och kankse en och annan slant ;)


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards