Alla inlägg den 5 september 2008

Av marie lindgren - 5 september 2008 08:25

God morgon, idag känner jag mig utvilad vaknade strax före 8 och var skit pigg, fast jag hade svårt att somna igår kväll.

Ja idag fyller jag då år 18 år dessutom! =) fått en massa Grattis sms nu under natten och morgonen. Och senare kommer moster  kusin Emma och Malin hit på middag :)

Och efter det blir det utgång med några tjejer kommer bli toppen.

Men innan dess ska jag självklart iväg och träna vid 12 tror jag Elin skulle visst plocka upp mig så får se!


Visst ja känner att jag borde plugga lite men orkar inte starta upp den andra datorn där pogrammet ligger kanske tar och läser lite i boken iaf.

Men i och för sig är det min födelsedag och jag kan lika gärna plugga imorgon eller på söndag :D

 Nu ska jag dricka kaffe ta mig och rök och vänta tills mamma kommer hem om flera timmar suuuck!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards