Alla inlägg den 4 september 2008

Av marie lindgren - 4 september 2008 21:14

Hej allihopa. Sitter och myser det är verkligen mysigt med höstkvällar, när det är mörkt och kallt ute. Har packat upp lite ljus som jag fick av Vicky en gång för ett tag sen, upptäckte att det var höst mönster på dom med löv och så skit fina i bruna färger passar super bra just nu, så tänt lite ljus och satt på mig mys kläder och varma mys sockarna kan det bli mycket bättre?

Har sett på idol och det finns mycket idioter jag och mamma har kommit fram till att vi hoppas att endel är planerade att vara så där dumma och pinsamma för annars skämmer verkligen svenska folket ut sig!


Jag funderar på att ta en tidig kväll och lägga mig snart, vakna upp imrogon som 18 år gammal. känns ju underbart? enligt mig känner jag ingen skillnad eller förhoppningar. jag är inte ens nyfiken på presernet mera ..

Sista helgen i mitt liv som jag får vara omogen enligt elin och dom andra.
Men jag kan då säga visst jag ska vara mogen hela vintern sen får vi se vad som händer ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 4 september 2008 21:14

Hej allihopa. Sitter och myser det är verkligen mysigt med höstkvällar, när det är mörkt och kallt ute. Har packat upp lite ljus som jag fick av Vicky en gång för ett tag sen, upptäckte att det var höst mönster på dom med löv och så skit fina i bruna färger passar super bra just nu, så tänt lite ljus och satt på mig mys kläder och varma mys sockarna kan det bli mycket bättre?

Har sett på idol och det finns mycket idioter jag och mamma har kommit fram till att vi hoppas att endel är planerade att vara så där dumma och pinsamma för annars skämmer verkligen svenska folket ut sig!


Jag funderar på att ta en tidig kväll och lägga mig snart, vakna upp imrogon som 18 år gammal. känns ju underbart? enligt mig känner jag ingen skillnad eller förhoppningar. jag är inte ens nyfiken på presernet mera ..

Sista helgen i mitt liv som jag får vara omogen enligt elin och dom andra.
Men jag kan då säga visst jag ska vara mogen hela vintern sen får vi se vad som händer ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 4 september 2008 21:14

Hej allihopa. Sitter och myser det är verkligen mysigt med höstkvällar, när det är mörkt och kallt ute. Har packat upp lite ljus som jag fick av Vicky en gång för ett tag sen, upptäckte att det var höst mönster på dom med löv och så skit fina i bruna färger passar super bra just nu, så tänt lite ljus och satt på mig mys kläder och varma mys sockarna kan det bli mycket bättre?

Har sett på idol och det finns mycket idioter jag och mamma har kommit fram till att vi hoppas att endel är planerade att vara så där dumma och pinsamma för annars skämmer verkligen svenska folket ut sig!


Jag funderar på att ta en tidig kväll och lägga mig snart, vakna upp imrogon som 18 år gammal. känns ju underbart? enligt mig känner jag ingen skillnad eller förhoppningar. jag är inte ens nyfiken på presernet mera ..

Sista helgen i mitt liv som jag får vara omogen enligt elin och dom andra.
Men jag kan då säga visst jag ska vara mogen hela vintern sen får vi se vad som händer ;)


ciiao!

Av marie lindgren - 4 september 2008 18:31

Hallåå :)
Sov ut imorse vaknade vid 9 tror jag sen låg jag och halv sov och vred på mig fram till 11 någon gång.

Mamma kom hem från jobbet vid den tiden, surrade en stund med henne innan jag rusade till bussen i sista minut mot stan och ett pass träning :)
Är underbart och ser framemot varje pass alltså.

Imorgon hade jag tänkt skippa träna eftersom jag fyller år och det kan bli stressigt, men nejnej jag hinner med någon timmes träning iaf. =)


Jag har ingenting att göra nu, vet inte vad jag ska hitta på heller. Är för trött för att åka någonstanns men är less på soffan och tvn just nu.

Idol ikväll igen får väl se om jag hittar på nånting annat fram tills dess! Vart ingen middag med min far idag eftersom hade skulle jobba. Men vi skulle ta det på söndag istället. Ha det bra skönheter!

ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards