Alla inlägg den 23 september 2008

Av marie lindgren - 23 september 2008 21:52

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again


Imorgon är det Onsdag, och endast tre dagar kvar till helg igen, känns underbart det är helgerna som får mig att försöka ta mig igenom veckorna.

Känner att den här helgen kommer bli bra, känns verkligen som att något bra kommer hända mig :)


nu ska jag snart hoppa i säng tror jag, invänta morgondagen och träna dom bästa timmarna om dagen är dom på gymmet :)


ciiao!

Av marie lindgren - 23 september 2008 19:18

hoho, hunnit med träning en sväng duschat ätit, nu sitter jag med en kaffe och kikar på olika sidor.

Jag har kommit fram till vad jag vill bli när jag blir "stor" Barnmorska! Det kommer ta mig minst 7-10 år, först måste jag plugga upp gymnasiet och sen fortsätta och bli sjuksöterska innan jag kan sattsa på barnmorska. Men jag tror jag fasen jag ska föröska, funderar iad skarpt på att söka in folkhögskola igen och börja plugga.


Pratade med min pappa idag, blir lite körning nu i veckan måste få fart på det här nu. Pluggat idag det går fortfarande siså där med det men men,

Ska ta och ringa min farfar och planera lite ekonomi inför den närmaste månaden måste få ut lite :)

Och sen blir det att tömma ut lite till resan också, ska ta tag i det där imorgon! nu blir det tv, snart idol =)


Planerna inför helgen verkar spricka, men vi får se vad vi hittar på, det är ju somsagt Camilla Larssons födelsedag så hon bestämmer och jag hänger på vart dom än ska :)


ciiao!

Av marie lindgren - 23 september 2008 11:36

Hallåå,, sitter och väntar medans naglarna torkar ordentligt, har gjort ny manikyr på dom. så nu är det bara sista överdraget som ska på :)
Funderar på att ta en promenad sen,men kom på att min ipod är i träningsväskan som åker runt i elins bil.

Så får nog vänta tills hon slutar och åka och träna istället :)


Kan säga att jag har faktkst inte rökt nånting idag, det känns bra men ska vara ärlig så hade jag panik imorse, sökte igenom hela hemmet alla jackor alla väskor som jag använder för att hitta iaf en ciggarett. Men det gjorde jag inte. Var dessutom påväg där ett tag til ica för att köpa, men jag stod emot, ska försöka så länge jag bara orkar.

Sen blir det plåster!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards