Alla inlägg den 29 september 2008

Av marie lindgren - 29 september 2008 13:14

Nu blir det enorm föränding för mig, jag ska verkligen ändra på mig.

Hädanefter kommer det inte bli någon festande för mig, ingen alkohol iaf.

Kommer ägna min tid till träning plugg och att verkligen komma upp på benen igen!

Sitter nu och söker jobb på nya orter och söker lägenhet på olika orter.


Kontakten är uppsagd nu, jag känner att det inte finns någon anledning att vi överhuvetaget ska ha någon som helst kontakt längre.

Det har gått aldeles för långt och det har blivit alldeles för mycket skit utav det hela. I det umgänget finns ingen ärlighet och ingen kommer svika sin stolthet. Jag har berättat sanningen och jag står för det jag gjort! Jag är inte stolt men har jag satt mig i den här sittsen får jag ta emot skiten för det också.


Nästa fredag åker jag och Elin iaf iväg till Turkiet ska bli skönt att komma bort, men det är klart att skammen alltid kommer följa med en vart det än bär. kommer aldrig förlåta mig själv. men som sagt man måste acceptera situationen när man själv har skapat den!


ciiao!

Av marie lindgren - 29 september 2008 01:55

Jag kommer aldrig förlåta mig själv, jag vet vad jag är jag vet vad jag gjort. och det är inget jag är stolt över! Jag hade gjort vad som helst för att kunna gjort allt det här ogjort men det går inte. Jag tror inte jag kan leva med det.


Jag fattar inte hur man kan göra så här mot en annan människa

speciellt inte en av sina närmate vänner! Det är inte jag, jag vill inte var den människan som jag har blivit! Men nu är det slut jag kommer aldrig mer störa eller förstöra för fler personer!

Du är värd så mycket bättre, du är verkligen det, jag hoppas att du hittar lyckan för den finns för människor som du.


det är över nu!


Ovido - Quiz & Flashcards