Alla inlägg den 3 september 2008

Av marie lindgren - 3 september 2008 18:00

Regnet öser ner ute, känns skönt att just tagit en dusch och nu har jag dragit på mig blysch dressen och ska springa till bussen till Camilla :)
Blir myskväll med premiären av idol 208 =)=) får se om man känner igen någon från luleå!


ciiao!

Av marie lindgren - 3 september 2008 17:06

Malin bad om en önskalista, och hade tänkt skriva upp lite saker.

Men tyvärr har suttit hur länge som helst nu och funderat men jag har ingen anning om vad jag önskar mig! Det är skit svårt.

Jag behöver ingenting. vill ha nytt smink och ny franskmanikyr.


Jag har inte önskat mig nånting utav någon så Ledsen tjejer ni får använda fantasin och komma på nånting själva :)



ciiao!

Av marie lindgren - 3 september 2008 07:18

God morgon solstrolar.

Själv känner jag mig som ett åskmoln ungefär.

Inte alls lika pigg och vacker som en skönhetsmodell, men skulle tro att dom inte heller känner sig så fruktansvärt vackra när dom kommer ur sängen och näst intill har kvar kudden i ansiktet ;)

Jag är så trött det är helt sjukt, Kollat en buss och ska ta en på en timme ungefär.

Då blir det iväg på möte på arbetsförmedlingen får se hur det går tror det är med större grupp idag.

Efter det blir det träning och sen en runda på stan med Elin, ska hämta mina saker från min personliga bank Camilla som har både mina pengar och busskort. Hoppas att jag har nå lösa pengar liggandes här hemma till bussen.

Om jag hinner blir det lite plugg ikväll, frågan var hur länge det är kvar på körkortet, jag ska boka halkbanan och hoppas på en tid så fortsom möjligt med den. Sen tar jag första tiden som finns för provet och körningen. :) Bokar privat så hoppas att det kan gå lite snabbare.


Hihi vad bra att jag har läsare som håller reda på vad jag skriver och vilka rubriker jag använder själv hade jag inget minne utav det! Men alltså måste det betyda att jag verkligen känner att jag inte har något att förlora :) Men det kan ha ändrats nu kanske, inga smaskiga detaljer idag men kanske kommer;)!


Nu måste jag kila och göra mig klar.

Ha det bra idag allihopa!


ciiao!




Ovido - Quiz & Flashcards