Alla inlägg den 22 september 2008

Av marie lindgren - 22 september 2008 21:17

hoho, sitter och lyssnar på lugn musik med tända ljus och dricker te,

höst myspys. Fick ett ryck tidigare eftersom mitt rum såg ut som ett bombnedslag, så började städa, städade garderoberna och byran vikt och hängt och haft mig i flera timmar känns det som. och bland underkläderna har jag sorterat, fyfan vad underkläder jag äger alltså det är inte sant!

Men jag näms inte slänga nånting älskar allt jag äger ju.


Nu har jag legat och sett på premiär av toppform, omotiverade ungdomar måste jag säga, nåja får väl se hur det kommer sluta.

Dessutom har jag sett resten av veckans avsnitt av andra avenyn.

Måste säga att jag har längtat så jävla mycket efter att det ska börja igen, men nu är jag faktikst lite besviken, det är inte som förr länge.


Nu ska jag koka mer te vatten, ta en sista rök sen är det ett seriöst försök på att sluta "igen" men den här gången är det på rikgigt. tur jag har lite plåster kvar :)


ciiao!

Av marie lindgren - 22 september 2008 16:14

Heej hej, var ett tag sedan jag skrev, men har verkligen inte haft tid att ens starta datorn på senaste.

Nåja kan sammanfatta lite sen sist. Fredagen var planerad att bara vara hemma och ta det lugnt. Men när man är med Camilla så blir det ju planer iaf. Det började med att vi satt hemma hos mig jag Camilla Emmelie och små drack lite. Sen bar det iväg in till stan, tänkte ta oss en sväng till skurholmen och kika in någon lokal fest där. Men kom inte hela vägen bestämmde oss att vända och förtsatte mot Heros istället, dit massa folk skulle :) Väl utanför Olivers träffade vi på Pär Johan och Matte. Så fick med oss dom till Heros också en sväng. Kvällen slutade hemma hos Pär med surr och käk. Faktiskt riktigt lyckad kväll :)

Lördagen var jag jävulskt sugen på utgång eller iaf party, men så vart inte fallet, vart grillning med Camilla Larsson, Basse, Malin, Nicke, Elin, och Sandra istället, också trevligt.


Söndagen mötte jag upp Elin coh Malin i stan och tränade i närmare två timmar. sen vart det en lugn kväll Emmelie kom på middag vi lagade kyckling och pasta jag lever som sagt på kyckling.

Sen vart det Andra Avenyn, det är jobbigt när det krockar med ensam mamma söker men men, ser andra avenyn på datorn istället :)


imorse vaknade jag redan vid halv 7, pluggade och sen bar det av till träning vid halv 8. Käkade efteråt med Elin och sen har jag varit och träffat lite folk i skolan innan hemgång. Just u sitter jag hemma hos Sandra, ska snart börja röra mig hemmåt för middag tror jag. Ikväll får jag se vad som händer och sker. Ha det fint allihopa!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards