Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Tidsfördriv

Av marie lindgren - 30 september 2008 18:32

1. Är du singel nu? Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? Ja
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Nja, inte just nu kanske

4. Har du en kk? Nej inte just nu,
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja
6. Har du playat någon nångång? Nja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? JAAA
8. Har du någon kille/tjej på g nu? Nej inte det

9. Haft sex på fyllan? Ja
10. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat de? Ja
11. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej
12. Somnat gråtande pga kärleken? Jo
13. Varit på en blind date? Nja inte utan att veta hur den ser ut, men någon man inte känner. Ja
14. Varit otrogen? Ja

FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Nej
2. Har du några syskon och isåfall vad? En lillebror
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Nästan aldrig nuförtiden
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Lägenhet
5. Har du eget rum? Ja
6. Vilken färg har du på tapeterna? Vitt och beight/brunt
7. Brukar du måla på väggarna? inte mer än färgen
8. Har du en tv i ditt rum? Ja
9. Stor eller liten säng? 120cm
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Nej
11. Har du dator på ditt rum? Japp

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Ja
3. Va brukar ni hitta på? Olika, feta eller lugnt
4. Bästa minnet med en nån vän? Har så många minnen med dom.
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Emmelie Malin Elin Sandra,
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
7. Har du hatat din bästa vän?OHJA :D
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? Japp
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? det var något år sedan, men nu är vi lika tajta igen som innan.
10. Har du alltid kul med dina vänner? Ja, för det mesta


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Camilla Larsson
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Johan

3. Du delade ett riktigt skratt med? Emmelie
4. Du gick på bio med? Shit minns fan inte :p
5. Du höll i handen? Camilla, :(
6. Du gick på stan med? Camilla :(
7. Delade en pizza med dig? Mamma
8. Du ringde? som jag ringde var johan, som ringde mig var Malin
9. Skicka ett sms till dig? Emma
10. Du kramade? Emmelie kanske.


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? Nej tror inte det,
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? inte tjuvkika direkt
3. Längtar du till sommarn igen? Jaaaaa
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Ingenting
5. Hur svarar du i telefon? "Hallå"
6. Vill du ha barn? Jo
7. Har du gjort något olagligt? Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? Nej
9. Har du några tatueringar/piercingar? Tatueringar på armen och ryggen, piercing i naveln och tungan
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Nej
11. Bäddar du ofta sängen? Nej, bara om någon ska hälsa på
12. Vad gör dig riktigt glad? Familj & Vänner
13. Går du i kyrkan? Nej
14. Gillar du att sjunga? Nja, men gör det ändå ;)
15. Har du egen dator? Ja
16. Hur mår du idag? Ganska bra
17. Vilken klass går du i?
18. Har du mycket pengar just nu? Just nu har jag fullt på kontot, men dom ska jag lämna tillbaks tror jag!
19. De värsta du vet?
20. Vad vill du jobba med sen? Frisör, egenföretagare, eller inom restaurang tror jag.
21. Vad ska du göra efter studenten? Jag tar ingen student, men jag ska nog fortsätta plugga på högskola, eller någon utbildning


ciiao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie lindgren - 11 januari 2009 01:37

Jag lämnar den här bloggen nu, med minnena kvar om allt som har skrivits och alla tankar och känslor. Dom stannar dock kvar här. och början på ett nytt liv skapas häääär :)  http://jagmariel.blogg.se ...

Av marie lindgren - 8 januari 2009 17:02

http://jagmariel.blogg.se    http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   http://jagmariel.blogg.se   Har som sagt bytt tillbaks till min gammla blogg igen :)   ciiao!   ...

Av marie lindgren - 7 januari 2009 22:46

Hej bestämmt mig för att byta tillbaks till blogg.se nu=)så besök mig där istället... och bloggloving också,     ses däääääääär ... http://jagmariel.blogg.se   ciiao! ...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 21:58

Har suttit en stund, och fifflat med blogg.se gör om min gammla, och så men jag blir inte riktgit nöjd och jag vet inte hur jag ska ha det så får fortsätta ett tag till, sen får jag se kanske byter tillbaks till den då när jag är nöjd :)   är så myc...

Av marie lindgren - 6 januari 2009 19:46

Gjort mycket nytta idag, vaknade kvart i 1 och kom på att jag hade tvättstuga klockan 12. Så drog på mig det första som låg framme och sprang ner till med tvätten. I alla hast och stress lyckades jag så klart tappa ut nästan allt sköljmedel i tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards