Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av marie lindgren - 1 oktober 2008 20:55

God kväll, kikat på idol men har mest sprungit runt tycker jag, kommer på så mycket jag måste hinna göra, just när tiden är som sämst!

Men nu har sista tjejen sjungt, så nu är det oskyldigt dömd innan man får veta vem som får vara kvar, och vem som måste lämna redan ikväll.


Men jag tror att jag skippar oskyldigt dömd, klär på mig och tar en rask promenad! Sen blir det nog sängen för mig, ska upp och träna tidigt imorgon:)


ciiao!

Av marie lindgren - 1 oktober 2008 18:34

Hallå, hinnut med rätt mycket idag, ställde klockan på 9.00 bestämde mig för att inte sova bort hela dagen iaf. Fick i min morgon kaffe packade väskan och tog mig iväg till gymmet kl 10.

Sen mötte jag upp Sandra Tessan och Sofia ät lunch och sen följde jag med en sväng till NSD med dom! Vart kaffe där, och sedan vidare till Farfmor och farfar, lämnade några papper och fikade, sedan fick jag skjuts hem!


Har suttit och pluggat ett tag nu, det går sådär, fastnade först framför the hills, innan jag förflyttade mig till köket. Men jag tror inte det blir nå mer plugg ikväll känner verkligen inte för att tänka och anstränga mig just nu! vill bara att allt ska gå över och ska lägga mig framför tvn igen.


Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.
Jag bara väntar på dom!


ciiao!

Ovido - Quiz & Flashcards